- 17.03.2020 1:29
- Nezařazené, Pro veřejnost
doc. Šmucler pacientům – video
Pokud jste řádným členem ČSK, a přesto Vám SÚKL při ověřování žádosti o eRecept sdělil, že nedisponujete právem předepisovat léčivé přípravky nebo že ze strany ČSK nebylo potvrzeno Vaše členství, postupujte následovně:
2. Pokud opětovně přijde zamítnutí ze strany SÚKL:
Kontaktujte SÚKL na e-mailu nebo telefonu, který je uveden na konci zamítavého oznámení (nejčastěji erecept@sukl.cz) a požádejte o konkretizaci chyby, k jaké u Vás došlo, a o postup, jak ji opravit (může se jednat i o chybu ze strany SÚKL při přepisu dat do ověřovacího formuláře).
Jako podpůrný dokument, který SÚKLu můžete zaslat spolu s žádostí o pomoc, lze použít Potvrzení o členství v ČSK, které Vám na požádání vystaví Vaše referentka ASČ.
Problematice e-receptu je věnována série článků Mgr. Slavíka v časopisu LKS (www.lks-casopis.cz – LKS 9-12/2017) a zcela podrobně a prakticky se jí věnuje webinář MUDr. Steklého a MUDr. Zdařila.